HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Wed Jul 02, 2008 10:52 am

oit..aku x mau kawin lagi la...
awal lagi dude..
aku x puas nk enjoi2 lagi..
bagi la aku pi seluruh malaysia dulu...
lagipun kawin dgn x kawin sama jer bagi aku...
heheheh
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 33

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Wed Jul 02, 2008 11:33 am

bagi ko mmg sama..
tp bg aku la pet org kawin ngan xkawin mmg xsama
org kawin ni tanggungjwb lebih berat..
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Wed Jul 02, 2008 1:08 pm

btol ke siam..
berat cam ner tuh, berat cam kau ker...
ke berat mcm fairuz zakaria...

nih aku nk citer skit... sbb per yg aku kata sama je org kawin dgn x??
nnti aku PM kau..kat sini x leh bgtau..terlalu open sgt...Okeh
Back to top Go down
View user profile
eddyguardo
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 222
Join date : 2008-06-16
Age : 33
Location : PENANG

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Wed Jul 02, 2008 4:58 pm

toya la pet.....mana ada sorang laki x mau kawin....ko leh tahan ke pet...
tp x pe...ko memang selalu dapat pun sebelum kawin....heheheh
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Wed Jul 02, 2008 5:53 pm

dapat aper eddy..
aku x paham la..
tapi klau nak bgtau jgn tulih kat sini..PM je aku..
takut nnti statement kau akan di banned oleh admin..
Back to top Go down
View user profile
za8
Keaktifan Tahap 3


Posts : 33
Join date : 2008-07-03
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jul 03, 2008 3:40 pm

patrick wrote:
zahid la siap naik suzuki RG dia tuh..
gaya macam nak balik kmpung..
padahal dia pi kuala perlis jer dgn aweks tuh..

Aikk.. cita aku pun masuk skali.

Sowi..aku jrg leh buka forum nie sbb busy keja.
Back to top Go down
View user profile
za8
Keaktifan Tahap 3


Posts : 33
Join date : 2008-07-03
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jul 03, 2008 3:43 pm

czar7th wrote:
hahahha

hang ingat lg noo pet

die mmg keturunan siam...

so mmg la bleh ckap siam..

aku pon dah lupa nama dia..

zahid,lan porke..tlg jawab...hgpa msti ingat nye..

aku dh x ingat la siam apa nm dia.hahhaha..tp lawak gak.lps sorang..sorang angkut dia
Back to top Go down
View user profile
budak_lego
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 226
Join date : 2008-05-25
Age : 33
Location : Teluk Intan, Perak

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Mar 26, 2009 9:56 am

tetiba je za8 ni muncul dalam pergolakan percintaan yg kome dok sbuk2 smbang,,tapi best gak ye,,,

ko tak nak citer ke pasal org lain,,,asyik smbang pasal org yg sama je,,cth mcm bob ngan pd ke,,,hehehehe
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   

Back to top Go down
 
Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM
Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Komuniti CS Arau :: Forum Sembang :: Sembang Umum-
Jump to: