HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
theredpraq
Admin
Admin
avatar

Posts : 428
Join date : 2008-05-14
Age : 33

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Wed Jun 18, 2008 8:53 pm

mat pet penipu gila...saja nak pancing siam suruh cerita...siam hang jgn la cerita bg mat pet sambung cerita dia..drpd temah-shamsurabbaya-ajim-gadis penang-ajim balik....n etc pig
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jun 19, 2008 11:28 am

patrick wrote:
aku citer pastu kau pulak citer..

1st luve..mcm nih.. cinta monyet..
aku bercinta macam monyet..bergayut kat public fon(curi line telekom)..
x cukup dgn tuh..surat menyurat balas membalas..
lepas tuh pulak terus kapel..
x sampai 3 bulan terus ajak kawin..
memandangkn SPM x amik lagi x jadi kawin..
lepas tu terus clash..

siam kau citer plak


apa ni pett...
citer ni budak tadika pon leh buat karangan...
aku nak tau 1st luv hang kat arau le..zaman skolah dlu watpe..
aku nak tau gak mcm mana hg tekel aweks aweks hg dulu..
ka diorang yg tekel hg dlu..
Back to top Go down
View user profile
emloq
Keaktifan Tahap 3


Posts : 160
Join date : 2008-05-14

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jun 19, 2008 11:35 am

aku ingat ag masa pet mula-mula kapel ngn ajim dulu, pada suatu hari ni matpet bangun pagi awal giler,matahari pun tak kuar ag,aku pun pelik mimpi apa dia bgn pagi-pagi buta ni,nk mandi wajib ke,rupa2 nya dia nak semayang subuh...hehe itulah penangan ajim kepada pet sewaktu mula bercinta..tak tau lah plak skrg ni macammana Question
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jun 19, 2008 11:44 am

emloq wrote:
aku ingat ag masa pet mula-mula kapel ngn ajim dulu, pada suatu hari ni matpet bangun pagi awal giler,matahari pun tak kuar ag,aku pun pelik mimpi apa dia bgn pagi-pagi buta ni,nk mandi wajib ke,rupa2 nya dia nak semayang subuh...hehe itulah penangan ajim kepada pet sewaktu mula bercinta..tak tau lah plak skrg ni macammana Question

tapi seingat aku la rawn..
dia kejut ajim bgun semayang je kot..
pastu die tido balik...eheheh..
jgn marah pet..
gurau ja..
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jun 19, 2008 12:08 pm

weis..
aku masa tuh jahil la...
sbb dah byk wat dosa..nak bertobat la konon..
at least aku bgn gak..tapi klau aku bgn subuh..tobat kelas pagi x pergi..
praktikal pun suh jijah punch card..
nak buat camner x smpai seru lagi la...

tambah aku keje hotel..
erm..lagi la..

siam kau citer la awek yg kau ngurat pas tuh kau pas plak kat najib..
pastuh najib pas kat Lan porke.. pastu pas kat zahid
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jun 19, 2008 12:23 pm

entah la pet..
masa tu aku xbrpikir pnjang le..
yela..masa blaja dlu tngok or lain kapel..tringin nak kapel..
tapi ble dah kapel..aku langsung xdak komitmen lansung ngan prcintaan..
kan aku dulu skolah suma llaki..so aku amik masa sket nak brgaul ngan pompuan..

tu la pengakuan ikhlas dr aku..
Back to top Go down
View user profile
emloq
Keaktifan Tahap 3


Posts : 160
Join date : 2008-05-14

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jun 19, 2008 12:52 pm

salah lah siam, masa blaja dulu gersang,hehe
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jun 19, 2008 1:07 pm

emloq wrote:
salah lah siam, masa blaja dulu gersang,hehe

gersang tu pon btol gak..
tp aku xdala tunjuk kegersangan aku tuh..
masih bleh dikawal lg..
Back to top Go down
View user profile
OhGudLuck!
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 128
Join date : 2008-06-01
Age : 34
Location : All Star-Seremban-Putrajaya-B.B.Bangi

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jun 19, 2008 1:11 pm

czar7th wrote:
emloq wrote:
salah lah siam, masa blaja dulu gersang,hehe

gersang tu pon btol gak..
tp aku xdala tunjuk kegersangan aku tuh..
masih bleh dikawal lg..

istilah gersang bg aku ialah band gersang


Last edited by OhGudLuck! on Fri Jun 20, 2008 11:59 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://www.akutakpeduli.com
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jun 19, 2008 2:43 pm

sangap dengan gersang tuh samer ker siam...
kau yang mana satu
Back to top Go down
View user profile
theredpraq
Admin
Admin
avatar

Posts : 428
Join date : 2008-05-14
Age : 33

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Thu Jun 19, 2008 7:58 pm

patrick wrote:
sangap dengan gersang tuh samer ker siam...
kau yang mana satu


adoi pet kedua2x nya =hang hahahaha
Back to top Go down
View user profile
chort
Moderators
Moderators
avatar

Posts : 152
Join date : 2008-05-22

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Fri Jun 20, 2008 6:18 am

apa2 yg siam buat kat arau, still mlibatkan matpet gak...

coz siam nek moto matpet...hohoho
siam bergaya seh, ngan jaket, helmet hitam, nek moto lowed, paip racing...
hahahaha...siam gaya rempit...
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Fri Jun 20, 2008 11:29 am

hahah...
pandai la hang chort..
jaket ngan helmet itam tu xdala,tapi yang moto lowed tu ya la sbb aku berat sangat..
abih tersagat ekzos matpet klu lalu kat bumper
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Fri Jun 20, 2008 12:28 pm

patot la moto aku rasa berat jer masa tuh..
pastu ekjos aku bunyi pecah..
giler ah..

kau bawak awek yang buleh ckap siam kan masa tuh..sapa nama dia ek
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Fri Jun 20, 2008 12:41 pm

hahahha

hang ingat lg noo pet

die mmg keturunan siam...

so mmg la bleh ckap siam..

aku pon dah lupa nama dia..

zahid,lan porke..tlg jawab...hgpa msti ingat nye..
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Fri Jun 20, 2008 2:10 pm

zahid la siap naik suzuki RG dia tuh..
gaya macam nak balik kmpung..
padahal dia pi kuala perlis jer dgn aweks tuh..
Back to top Go down
View user profile
emloq
Keaktifan Tahap 3


Posts : 160
Join date : 2008-05-14

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Fri Jun 20, 2008 4:05 pm

nati awek tu jupe korg balik, pastu dia bwk 3 org anak kecil,sorg muka cam siam,sorg muka cam zahid,sorg muka cam lan porke..hahaha
Back to top Go down
View user profile
Gumta
Keaktifan Tahap 2
Keaktifan Tahap 2
avatar

Posts : 20
Join date : 2008-06-16
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Fri Jun 20, 2008 5:40 pm

yg pastinya anak dia cam muke aku msti hensem dr. yang lain. Laughing
Back to top Go down
View user profile
theredpraq
Admin
Admin
avatar

Posts : 428
Join date : 2008-05-14
Age : 33

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Fri Jun 20, 2008 7:01 pm

YANG PALINE AKU XTAHAN SMUE PAKAI JAKET LAN PORKEH TUH...HAHAHAHA NAJIB PUN ADA SKALIK JGN DILUPA...HAHA
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Sat Jun 21, 2008 10:38 am

nuar tolong cerita sat mcm mana kau ngurat awek yang kat library tuh..
ingatkan kau g library nak cari ilmu lebih..tapi kau ada niat lain.. kunun nak ngurat awek2 kat library..nak minta no fon pun kau suruh anas galib mintak...

kalau x salah aku budak maskom kan..
Back to top Go down
View user profile
theredpraq
Admin
Admin
avatar

Posts : 428
Join date : 2008-05-14
Age : 33

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Sun Jun 22, 2008 5:26 pm

lor matpet cerita lah mcm mana hang clash dgn temah....pastuh hang ngorat shamsurabaya....pastuh jumpak family ajim nak jgak halwa telinga aku mendengar
Back to top Go down
View user profile
eddyguardo
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 222
Join date : 2008-06-16
Age : 33
Location : PENANG

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Mon Jun 23, 2008 8:52 am

wei red...percintaan ko dgn fiza amacam....ang ingat x lagi kita p antag fiza kat kgr...naik keta turbo ang tu...
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Mon Jun 23, 2008 10:31 am

ermm btol tuh cakap edi..
citer sket..
Back to top Go down
View user profile
theredpraq
Admin
Admin
avatar

Posts : 428
Join date : 2008-05-14
Age : 33

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Mon Jun 23, 2008 9:56 pm

haramzadah....tul....itu cerita lama daa...haha sebenaqnya sweet jugak kenangan tuh
timetuh edi xhisap rokok sebab cover line depan member fiza merangkap awek lama..aku hahah...sebab nama apa tah..haha..tp kami dah membawa haluan masing2x dia pun ada kat uitm petaling jaya skrg dgn bf dia..haha...aku knal pun melalui ex boy fren sham suraya matpet...jugak hahah

skrg nie aku dah jumpak cinta baru....lu pikir la sendiri...ok edi hang plak komen isu voice msg yg mmuah2x tu
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
Admin
avatar

Posts : 543
Join date : 2008-05-12
Age : 34
Location : Jitra - Arau - Shah Alam - KL

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Mon Jun 23, 2008 10:54 pm

sebelum muahs2 tu...edi cita la chenta sejati hg dgn awek tenis....hahahahahhahahaaa....sapa setuju tekan 8!!! cheers

_________________


Ada CS Ada Segalanya!!!
Berkawan Bukan Separuh Jalan, Tapi Berkawan Sepanjang Zaman
Berkawan Bukan Ketika Masalah, Tapi Berkawan Untuk Menyelesaikan Masalah
Back to top Go down
View user profile http://www.jefrizal.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   

Back to top Go down
 
Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM
Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Komuniti CS Arau :: Forum Sembang :: Sembang Umum-
Jump to: