HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
theredpraq
Admin
Admin
avatar

Posts : 428
Join date : 2008-05-14
Age : 33

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Mon Jun 23, 2008 11:27 pm

HAHAHA ISU PEGANG TGN DGN SCHOOLMATES ASMA'A SEPUPU AZRIMIE HHEHE
Back to top Go down
View user profile
eddyguardo
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 222
Join date : 2008-06-16
Age : 33
Location : PENANG

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jun 24, 2008 8:14 am

hahaah....awek tenis....tu pun dah basi dah....tp dia skrg keje kat png gak...mat pet yg bg tau...lg pun kak kwn dia keje sekali ngan aku....red...masa bila lak aku dok wat voice msg....kalu ada pun mungkin time tu...baru nak berjinak jinak utk bercinta....
tp masa jumpa athirah tu la yg paling best..heheheh
Back to top Go down
View user profile
emloq
Keaktifan Tahap 3


Posts : 160
Join date : 2008-05-14

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jun 24, 2008 9:22 am

alaa pet,citer pasal temah pon x abih ag,citer lah pasal taktik hg nk cium temah tu,hehehe Laughing
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jun 24, 2008 10:29 am

mana ada aku cium temah..
aku cium sham suraya ada la...
Back to top Go down
View user profile
Shawn Mofaz
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 54
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : No 65A,Batu Lima Jln Datuk Kumbar 05300 Alor Setar Kedah

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jun 24, 2008 11:13 am

power arh pet..kissing2 lagik...xkan tu ja...hahahaaaaa

pig pig pig
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jun 24, 2008 12:21 pm

tipu lah kalau aku kata fairuz zakaria x penah kissing awek2 dia..
hehehe..
Back to top Go down
View user profile
eddyguardo
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 222
Join date : 2008-06-16
Age : 33
Location : PENANG

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jun 24, 2008 12:25 pm

ko ni pet...gelojoh betoi la....semua ang nak cium....
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jun 24, 2008 1:08 pm

bukan gelojoh edi..
kalau gelojoh dah lama aku boroi...

aku cium pun sbb aku normal...
kau edi x penah cium ker...
ker kau x normal..
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Wed Jun 25, 2008 11:17 am

patrick wrote:
mana ada aku cium temah..
aku cium sham suraya ada la...

ko kiss camni ek pet..

Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Wed Jun 25, 2008 11:28 am

hahaha...
xde la mcm tuh..
tuh mcm kau cium asma' dlm mimpi aku ada la..
hahaha...
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Wed Jun 25, 2008 4:54 pm

ko nih asik sbut spupu azrimi tu je..
ko ada ati ke apa ngan die pet Cool Cool Cool
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Wed Jun 25, 2008 6:46 pm

x la..cuma teringat cerita kau tuh pasal asma..
mmg aku nak tergelak la...

dgn gaya muka kau.
kau kata kurik2 cium....
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Fri Jun 27, 2008 10:37 am

aku dgn chort selalu kata kau dgn asma' kan...
kau ingt x lagi muka dia siam...
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Mon Jun 30, 2008 4:10 pm

kau bagi hadiah aper siam kat tunang kau tuh..
ajar la aku..
Back to top Go down
View user profile
chort
Moderators
Moderators
avatar

Posts : 152
Join date : 2008-05-22

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Mon Jun 30, 2008 6:00 pm

x baik pet ungkit kisah chenta lama siam....
walaupun sehingga kini siam x ngaku, tp kita ja yg tau pet...

xusah dikenang yg lama, smoga ang bahagia ngan tunang br wahai siam...

crita lama tuh biaq aku n matpet ja gelak2an utk ang....hohoho...


lol!
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jul 01, 2008 11:33 am

patrick wrote:
kau bagi hadiah aper siam kat tunang kau tuh..
ajar la aku..

ko nak bg adiah yg murah ke mahai..
tapi aku rasa msti yg murah sebab ko tu sep...isi minyak pon singgit..
ni idea aku utk org sep macam ko

hadiahkan jer dia berus gigi...

pastu bagi ler kad... dlm kad tu tulis ler ucapan skit... " pagi-pagi bila awak gosok gigi guna berus ni awak ingat la saya yer... berus gigi yg saya bagi kat awak ni besar maknanya... berus gigi ni akan membuatkan gigi awak menjadi putih... dan putih itulah lambang sucinya cinta saya terhadap awak..."

lu buat jer mcm tu mat...
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jul 01, 2008 11:51 am

ni kena kuar duit sket..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Back to top Go down
View user profile
chort
Moderators
Moderators
avatar

Posts : 152
Join date : 2008-05-22

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jul 01, 2008 12:14 pm

dah makin pandai siam nih....anak sapa la .....
Back to top Go down
View user profile
shawal@abe
Admin
Admin
avatar

Posts : 570
Join date : 2008-05-12
Age : 34
Location : Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jul 01, 2008 12:19 pm

anak pak cik Chanmekun la..
lagi mau tnya ka..

_________________

Tingkatkan Prestasi Kurangkan Kontroversi
Back to top Go down
View user profile
czar7th
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 129
Join date : 2008-06-12
Age : 34

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jul 01, 2008 4:21 pm

patut la ayah aku tersedak tadi...
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jul 01, 2008 4:56 pm

siam...
x sangka kau dulu jahil dari aku..
tapi skrang aku pulak kena bertapa dgn kau...
hampes kau siam..
kau pkai buluh perindu ker..
sbb yg aku tau kat selama ada org berubat pkai buluh perindu bagi pmpuan lekat...btol ker????

lagi satu siam kalau aku adiah kan berus gigi mau putih ker...
sbb gf aku nih kuat hisap rokok..kuat minum nescafe..
aku tgk x putih2 pun gigi dia tuh..
Back to top Go down
View user profile
chort
Moderators
Moderators
avatar

Posts : 152
Join date : 2008-05-22

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jul 01, 2008 6:21 pm

baguih la pet...2-2 isap rokok...

leh sep duit...kerat sparuh2...
Back to top Go down
View user profile
patrick
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 299
Join date : 2008-05-14
Age : 34
Location : Georgetown, Penang

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jul 01, 2008 6:53 pm

dah kawin takkan nak isap okok dah kot..
chort nih org tua btol la..
Back to top Go down
View user profile
eddyguardo
Keaktifan Tahap 3
avatar

Posts : 222
Join date : 2008-06-16
Age : 33
Location : PENANG

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jul 01, 2008 7:49 pm

abis tu ko nak isap pe pet pas kawin....ko mesti x leh tinggal rokok nye...
tp x pe...rokok pun bukannya ko duk beli punn...sume remat org punya...heheh
Back to top Go down
View user profile
theredpraq
Admin
Admin
avatar

Posts : 428
Join date : 2008-05-14
Age : 33

PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   Tue Jul 01, 2008 10:59 pm

tah pet aku igt lagik dia kenduri pun rokok texas 5 smua xnak isap...fcuk btui..dah la msg xbalas call xangkat..cilakak..turun KL kalau cri aku nanti hang tgk ar
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM   

Back to top Go down
 
Kisah percintaan di zaman sekolah dan UiTM
Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Komuniti CS Arau :: Forum Sembang :: Sembang Umum-
Jump to: